Onlayn operator nədir və nə üçün lazımdır?
Onlayn məsləhətçi, əsasən kommersiya məqsədi olan saytlarda quraşdırılər ziyarətçilərə sürətli onlayn yardım göstərmək üçün xüsusi proqramdır. İstifadəçi onu saytdakı etiket, ikona və ya düymə şəklində istifadəçini söhbətə başlamağa təşviq edən vidcet kimi görür.
Operator geri dönüşə necə təsir edir ?
Müxtəlif araşdırmalara görə, saytda onlayn məsləhətçi quraşdırmaq geri dönüşü ) 10% - 40% artırır. Bununla belə, operatorların biznesin xeyrinə işləməsi və həqiqətən müştəri müraciətlərinin sayını artırması üçün yerinə yetirilməli olan bir sıra şərtlər var.
Operatorun düzgün istifadə edilməməsi yalnız geri dönüşün sayının artmasına səbəb olmayacaq, həm də saytın və şirkətin nüfuzuna zərər verə bilər.
Ziyarətçi cavab üçün 60 saniyədən çox gözləsə, saytı tərk etmək ehtimalı daha yüksəkdir. Tez cavab vermək üçün bir yol yoxdursa, bir insanı söhbətə dəvət etməməlisiniz. İdeal cavab müddəti təxminən 30 saniyədir.
Çat istifadəçinin köməyə ehtiyacı ola biləcəyi səhifələrdə olmalıdır, onu korporativ bloqda yerləşdirməyin mənası yoxdur, lakin onu məhsul kartına yerləşdirmək yaxşı fikirdir.
Vidceti sağda, solda, yuxarıda, mərkəzdə yerləşdirmək olar, lakin aşağı sağ künc standart hesab edilə bilər - orada istifadəçi ani mesajlaşmalardan bildirişlər almağa öyrəşib.
Müştəri ilə ünsiyyət qurarkən avtomatik mesajlardan istifadə edin.
Tez cavab məmnun müştəridir. Müştərilərlə ünsiyyət qurmaq üçün mesaj şablonlarından istifadə edin. Bununla belə, bunun robotdan gələn mesaj kimi görünməməsi daha yaxşıdır.
Potensial müştərilərin suallarını təxmin edin
Onlayn operator istifadəçinin səhifədəki davranışını izləməyə, onun sayta daxil olmaq üçün əsas sorğusuna, sayta daxil olanların sayına və digər məlumatlara baxmağa imkan verir. Bu, mütləq istifadə etməli olduğunuz vacib məlumatdır.
Ziyarətçiyə 20 dəqiqə ərzində səhifədə baxdığı məhsul haqqında danışmaq təklifi ilə müraciət edin və o, məmnuniyyətlə sizlə əlaqə q. Və bu məhsula endirim və ya başqa bir xüsusi təklif təklif etsəniz, o, mütləq məmnun olacaq!
Operator haqqında real məlumatları doldurun.
Operatorun şəkli, onun adı və soyadı mağazanın etibarını artırır. Həmişə həqiqi işçi məlumatlarından istifadə edin.